Western, here we come

Jep, here I am. Bloggade ju i och för sig för typ fem minuter sen men jaja. I går red jag ut ensam på Tanis. Hon var en riktig pärla, så snäll och duktig. Men längtar nu efter att slänga på skor på na så man kan rida överallt, hon är så ömfotad lille bejbin. I dag blir det ridning med Stina och Bassie. Vi tar grisrundan, härliga grisrundan, älska den rundan, kommer seriöst inte ihåg senast jag red på banvallen. Var typ hundra år sedan. Så det ska bli toppenkul! Blir westernpolle idag. Jag har fått en westernsadel som jag endast provridit i, men nu jäklar ska här ridas. Köpte förståss ett westernträns oxå på Börjes med delade tyglar så nu ska hon bli så cool så:) Men, smart som jag är, så köpte jag ponny och inte cob så pannbandet är för kort, men ska sätta på något hemagjort så blir det nog toppen:)

Enkelt, men snyggt:)




Så nu vill jag självklart ha dessa, så snygga, love them totaly!

 Hon har blivit så fin min lilla ponny, jobbar fint i skritten nu och kan komma ner i både traven och galoppen. Så duttig så<3

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Kjellolivia

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2011-04-16 @ 12:14:44
URL: http://kjellolivia.bloglyric.com
Postat av: Kjellolivia

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2011-04-16 @ 12:14:54
URL: http://kjellolivia.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0