Växeln...igen

Sitter här igen och har verkligen INGENTING för mig, det är inte särskilt populärt att ringa så dötid är vad som gäller. Vill lägga upp en massa bilder och skriva massa kul, men har ju inga pics på jobbdatan precis och orkar inte fixa mappar och sånt. Hehe, lat som man är. Meen hmm... Ska komma på nått kul att skriva om. Oj vad dessa knappar låter mycket när jag skriver, det är ett såntdär gammalt tangentbord så det är höga knappar och dem låter jättemycket. Haha, gud var intressant:)


Sv: Stina
Klart vi ska, får komma hem till dig och gosa med din fina katt vet ja:) Filmkvällar är alltid uppskattat annars:) Men vi får ju träffas i helgen i alla fall:)

I helgen blir det utgång igen. Med Stina, Linne, Filip, Jesse, Hanna och förhoppningsvis även Ica. Kul, kul. Gillar när man är ute många, så skojj:)

Gud var jag vill ha en ny mobil. Har ju min uråldriga röda phone som nu börjar bli lite seg på ena knappen. Men jag tänker ändå ha kvar den när jag köpt ny, så att jag kan ha den gammla när jag är i stallet och inte behöver vara så rädd om den. Den nya SKA vara rosa, annars vill jag inte ha en ny. Det ska dessutom inte vara en touch eftersom jag är allt för ohytec för att orka lära mig en sådan. Vanliga hederliga knappar ska det va! Så om ni har något tips på tjusiga mobiler så tippsa mig:)

Nu ska jag kolla runt lite och vänta på att Malin ska byta av mig och jag får något annat att göra, om det finns:)

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0