Tjolahopp

Dagen började med en liten rundvandring i Uppsala. Första religionlektionen så vi traskade runt till lite olika kyrkliga platser. Andreas är så rolig, typ när vi stod utanför en liten kyrka sa han -Ja, dethär är världens största kyrka, fast inte på byggnaden som ni ser. Hahahahahahah, höll på att garva ihjäl mig. Sedan på projektet när han kallade Linne för bebis, hahahaah. Och när han berömde linne för hennes fina dans, och hans fina serie, hahahahaah.Och hur han kom fram till att det faktiskt är 100% chans att man dör när man flyger, hahahah. Jaja, vi hade sedan lunch, har ju saknat Åhle'ns, hehe. Efter det hade vi projekt typ, ni vet det man ska ha i trean. Linne och jag ska göra egna smycken och sälja, en hemsida ska vi oxå fixa och visitkort. Så skillat, vi kommer äga:P Fett kul.

Me and Linne today:





Snygga vi, as usual:P

Sedan, vi fick sluta 2:), så stack Linne och jag till stallet. Jag dubbellongerade Tanis, och det gick prima fram tills vi skulle börja trava då det blev på tok för jobbigt tyckte Tanis och visade upp den ena krombukten efter den andra. Kan ju säga att min häst är väldigt vig. Hon var ibland mer i luften än på marken, hahaha, busan.
Blev inga bilder men därimot en hel massa filmer, men är för lat för att lägga upp, hehe, och ni vill nog inte se dem ändå:P Men sedan var hon så fin och följde så duttigt, bebisen<3

Min ponnybusgull:


I sin nya grimmsiluring:)


Hon blev fjortis med Helosan på läpparna, hehe.


<3


Och Imse Pimsan.




Och snyggot herself, Linne Pinne:)

Skulle dragit hem till Julle efter men är så hostig så chillar hemma istället och vilar upp mig inför morgondagens party.
Väntar nu på att mamma ska komma med käk, dör av hunger snart. Ska kolla på TV hela kvällen och bara softa.

Hoppas ni har en riktig röjjkväll:) 

XOXO Miss Emli 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Låter kul med projketarbetet, jag och en kompis gjorde vårat projaktarbete om hemlösa, var på stadsmissionen och hjälpte till på deras dropin fika och pratade med de hemlösa som var där.



Kusinvitamin får väl vara snäll och stödja erat projektarbete och köpa ett smycket. KRAM från kusinvitamin

2010-08-21 @ 20:16:19
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0