Semester

I november kommer jag, mamma Jolle, Benny (mammas kille) och Natalie (Bennys dotter) åka utomlands. Fatta vad härligt. När man har blivit blek och vädret är sådär supertråkigt då sticker jag. Kommer hem från strålande sol och med en snygg bränna. Det ska bli sååå härligt.



Fast jag, knäpp som jag är, så tycker jag inte riktigt om att åka utomlands. Jag är en sån som kommer att bo i Sverige hela mitt liv. Och missförstå mig inte, jag är ingen Sverigeälskare som sjunger nationalsången varja dag med handen för hjärtat. Utan jag gillar bara Sverige bäst, man pratar svenska, så jag förstås, och allt är liksom vanligt. Tycker det är rätt obehagligt utomlands när jag inte förstår vad folk säger och maten är konstig och allt annat som inte är hemma. Jag har inte varit i så många länder men Grekland och Egypten räcker för mig tycker jag. Vet ej exakt vart vi ska nu men kanske KapVerde eller Egypten. Men det ska bli skönt med sol och bad. Och snorkling, älskar det, så sjukt häftigt ju:)


Bilderna är lånade från google.

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0