Rosa, rosa, rosa

Jag fullkomligen ÄLSKAR rosa. Det är lätt den absolut finaste färgen. Och jag har en ponny, sto, brun, sååå, massa rosa passar hon super i:) Har dock endast en rosa grimma med skaft och nosludd. Men om jag hade råd hade jag köpt ALLT detta:





Kanske inte ett eggbett men ett rosa i alla fall:)






Dessa ska jag köpa, bara en tidsfråga, och pengar, hehe.













Dessa skydd ska jag oxå ha, de är faktiskt inte så dyra, men bara såååå fina!






Tyckte dessa var lite coola, skulle nog inte köpa dem men de var fina i alla fall:)

Ska sattsa på de rosa tyglarna, skydden och ett schabrak tills vidare, men det blir nog om lång tid ändå:(

Prylbloggar ordentligt idag, vad tycker ni om det, bra/dåligt? Vill ha massa kommentarer.

Kul att ni hittat hit fressten, fick ju en länk på Stinas blogg, tack Stina:)

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Xtina

tummen upp Glöm inte rosa till dig med! :o

2010-08-13 @ 18:02:20
URL: http://teskjekjerringa.blogg.se/
Postat av: Rubenrachel

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2011-03-01 @ 11:13:04
URL: http://rubenrachel.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0