Moi today

My outfit for this day:


Suddigt som fan:P
Skjorta: Någon gammal från mamma som jag hittade i garderoben
Jeansleggins: Vila
Skor: Fred Perry
Armband: Lindex



Åhhh, Björn är så seg på att lägga upp bilder. Haha, vill ha vimmelpicsen nu:P

I går alltså, Linne, jag, Stina, Julle, Filip, Bella och Lisa röjjde järnet, på Kalas<3 ofc. Hahah, alla gick hem men Linne och jag gav oss inte, stannade till stängning, tänkte till och med efterfesta men jaa, det blev inte så. Traskade hem sedan och sov väll typ 4 timmar. Hahaha, fyfan vad jag mådde skit i morse alltså. Usch:P

Skolan idag var chill, linne och jag dissade Akka, hehe, skulle fan inte gått att rida i morse alltså. Hade sedan Hästkunskap typ och det var rätt trist, gjorde inget annat än datade oss, hehe. Stannade kvar lite efter och chillade. Sitter nu och väntar på att jag ska orka att käka och dra till bussen. Trött som fan!

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0