Lunchat

Åt Paninis underbara Ceasarsallad (stavning) och Jolle tog en pizza, supersmaskigt! Var sedan runt lite på stan för att hitta clothes till bror min. Men han är så sjukt kräsen den killen, inget duger. Jag blir helt till mig när jag kollar på killkläder, hade jag varit kille hade jag hat skönaste stilen, massa färg och snyggt. För om man jämför killkläderna från typ fem år sedan och nu så är det knappt någon likhet alls. Nu finns det så mycket snyggt, älskar killmodet just nu. Förut var typ allt mörkt, mörkgrön, mörkblått, svart och brunt. Nu är det liksom inte ovanligt att det är rosa, ljusblått och turkost. Gillart skarpt. Men jag har i alla fall fått brollan att hajja lite mer det där med kläder, han är nu en riktig supersnygging, eller, han har ju alltid varit men han giller kläder mer nu än vad han gjorde förut. Och det gillar vi:)

Ledsen att det blir så dött med bilder nu, men är man på jobbet så är man.

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0