Kväller

Sitter här i sängen efter en dusch med inpackning och har nu målat naglarna, svart på tånaglarna och ljusrosa på händerna. Ska på lite glitter på händerna sedan oxå, naglarna alltså, hehe. Så kan knappt göra något just nu i väntan på att det ska torka. Men skriva på datan kan man ju. Min outfit today:


Ordentligt klädd för vädret med jeans. Hade faktiskt jacka oxå. Och gulddojjsen, as usual:)

Åt mellis när jag kom hem från jobbet så är nu duktig och skiter i att äta middag. Kompenserar med massa vatten just nu. Mycket smart, vatten gör att man inte blir hungrig så snabbt. Men i morgon ska jag och Stina luncha, mysigt, får se vart vi går, blir kanske Cupido? Sallad är ju fkatiskt nyttigt om man inte tar massa feta grejjer i. 

Jag har ju, smart som jag är, tappat bort mitt sommarlovsbusskort. 620 spänn bara puts väck, inte bra, inte bra. Så nu åker jag på mammas busskort i stan och på mobilen ut på landet. Blir dyrt som fasen. Men är man klantig så är man.

Jag vill vara bra på photoshop, skulle vara så kul att fixa snygga designer och "headdrar". Börjar tröttna lite på min design, headdern är asfin, Stajno bejb<3 Men vill ha lite mer glammigt. Rubrikerna till att börja med, vill att dem ska vara rosa och snygga. Men är för oskillad för att orka lära mig, det är ju så mycket krims och krams på det ju.

Pussar<3

XOXO Miss Emli  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0