Kalas

Jippie vad vi hade kul igår. Linne stack tidigt men Bella och jag stannade till stängning nästan:) Kalas firade ett år så det var sjukt med folk, dock var det ärndå lite dött, trist nog:( Men vi hade såklart kuuuul ändå:P Vimmelfotografer var det dock lite dåligt om, eller så var det vi som inte höll ögonen öppna, hehe, kan ha varit så. Hehe. Bella sov över och vi gick till Max efter för fyllekäk. Men jag äter ju inte sånt. Meeen såklart så ville inte Bella ha alla sina pommes så jag åt upp de som var kvar, kan ha varit så att jag var liiite för snurrig för att bry mig, annars hade jag totalvägrat, hahaha.






Puss<3 Nu ska jag och Linne till Granngården och sedan till Maxi med pappa och Marita och sedan till stallet och rida:) saknar redan min Bebis<3 (Linne och hästen, hahah).

 Bella drog till jobbet så här sitter jag i mörkret i mitt rum och andas in min konstiga hårlukt. Varför luktar man ALLTID rök i håret när man varit ute? Jag röker inte ens och var inte med några som gör det heller, skumt:P

Nepp, frulle och påklädning, kanske ska fräscha upp mig lite oxå, är inte världens hetaste just nu, hehe.

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0