Jäkla BDB

Eller är det min dator som kronglar? Åh, gah, blir galen. Har blivit det ett par gånger idag. speciellt när grannarna spelade så hög musik att jag inte hörde min egen fast jag hade högsta på datorn, morr. Ibland blir man lite arg. Hahahah, men jag av alla människor är inte den arga typen, är väll glad 99 av 1005 varje dag. Hahahha, konstig formulering, men dah, haha.

Nåja, försöker kopiera listor från mina gamla bilder från BDB men det går inte. Funkar inte att markera texten. Så ja, det blir inga listor idag heller, för inte orkar man ju skriva om alla, nej usch det är jag på tok för lat för, haha.

Åt precis, har alltid svårt för att äta när jag är sjuk men nu gick det, faktiskt. Bra det kanske, typ.

Gud vad trist detta är. Får gå upp tidigt i morgon och plocka ihop väska till Akka, jobbigt, men jaja.

Guuud så intressant inlägg, men har man tråkigt så har man , tyvärr:P

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0