I'm back

Efter lunch med Stina och Julle. Blev förståss Cupido och jag hade keso i salladen, annat oxå förståss, men första gångnen med keso. Stina lärde mig att äta keso i Halland men jag har inte vågat prova efter det, men nu gjorde det och det var gott. Supersmarrigt. Japp, intressanta upplysningar ni får, hehe. Gick sedan till Weekdays (heter det så?( och Julle provade brallor, snygga svarta fick nog följa med hem för provning. Jag hittade ett par UNDERBARA leopardkilklackar som gärna skulle sitta på min fötter typ hela tiden. Kostade 500 och jag har så sjukt dåligt med money nu, så det blir nog inget:( Buhu, buhu för de var såååå snygga! Efter worket hittar jag och Stajno på något skojj,(Julle skulle på gala så) kanske blir en vända på stan först och sedan filmkväll, eller prommis. Får se, spontangrejj, gillart!

Kom på senast i morse att kroppen typ tror att det är höst. Börjar bli blek igen och fötterna protesterar inte över att behöva ha strumpor på sig. Har jeansleggins nu och skinnjackan med mig. Deprimerande ju. Vill köra som Julle idag, med korta shorts och linne. Hoppas verkligen på fint väder och massa ärme nu till helgen, vill sola och kanske bada, vore kul.

Hoppas ni har det bra i vädret!

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Julle

Skorna var så mycket du! :d as fina! Dom snygga jeansen fick följa med hem, jag hade gärna tagit med den snygga killen som jobbade där hem! ;)

2010-08-10 @ 13:15:30
URL: http://jullett.blogg.se/
Postat av: Julle

Skorna var så mycket du! :d as fina! Dom snygga jeansen fick följa med hem, jag hade gärna tagit med den snygga killen som jobbade där hem! ;)

2010-08-10 @ 13:16:09
URL: http://jullett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0