Helg, ljuvliga helg

Visst det är kul på jobbet men jag menar helg är alltid helg och det är ju bara så nice. Taggar inför kvällen när det blir utgång, men lilla Linne verkar inte göra det:( Buhu, buhu, vill att du ska med hörrö:) Ska ut till Peppelito idag med Bec. Vi ska göra honom snygg och köra en runda. Han kommer nog att vara pigg:) Lilla älskot<3

Min outfit yesterday på jobbet:


Suddigt som fan, men äsch.

Outfit till promenaden med Linne:


Kom ju på väl ute att en svart T-shirt var liiite för varmt, hehe.


Jo för igår efter jobbet gick vi en promenix, jag och Linne. Mycket trevligt och vi bara traskade på sådär mitt ut i ingenstans och hittade en mysig skola som hade gungor som vi gungade i. Snackade om allt ich inget, som vanligt med andra ord, haha. Och det var så roligt för jag hade inget för mig på kvällen och ville förståss att Linne skulle förlja med hem och kolla på film, men sa inget. Då säger Linne, -Vad gör du i kväll då? Ska vi inte gå hem till dig och kolla på film?
Jippie, så så blev det. Kollade på en gamal Johan Falkfilm. Min första faktiskt, hehe, lite seg I knowe;)

Men, men, ska väll käka frukost snart och höra med Bec när vi ska vara ute. Så, blir mer bloggande i eftermiddag, förhoppningsvis:)

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Stina

Du är så söööt :)

Ses snart!

2010-08-07 @ 11:49:42
URL: http://teskjekjerringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0