Hej och hå

Oj vad jag är slapp och slö i hela kroppen nu alltså. Uschannemig.
...
Meeen, dagen började med att man tog bussen tillsammans med Stina och Linne till Akka. Vi flamsade omkring som vanligt på vägen dit.Red sedan och jag fick Saffran. Önskade honom eftersom Camris Bejbin inte skulle gå, men sedan fick Hanna sara honom ändå, haha. Meen det gick prima, blev ett lugnt pass eftersom hästarna håller på att sättas igång, så det blev ingen galopp. Haha, fast jag och Saffe fuskade lite och tog ett galoppsprång (han ville inte trava och lite mycket skänkel resulterade i ett språng). Han är toppen att rida, lätt att få ihop och jobbar på bra. Blev mycket skänkelvikningar, vilket han nog är något av en expert på:)
...
Blev sedan lunch på Maxi, sallad. Vi slutade ju typ 11 så... Härligt. Tog bussen hem och fixade med de små kaninerna och har nu kollat på en film. "Sjätte sinnet" med Bruce Willis. Sjukt bra film, se den. Lite läskig på sina ställen men väldigt bra!
...
Ska nu ut och longera Tanis, får se hur det kommer att gå, var läääänge sedan jag longerade henne, och då var vi i corallen, så spännande blir det:) Är för sjuk för att orka anstränga mig att rida så blir lite slappt idag.
...
Sedan gå till bussen, herregud, det kommer väll att ta en timme bara för att jag måste stanna och vila var tionde meter. Jobbigt värre. Hatar att vara sjuk, måste börja med typ vitaminer igen, det är ju sjukt att vara såhär sjuk hela tiden, hahahhah.
...
Så bloggar när jag är hemma igen, hos mamma då, är hos pappa nu.
...
XOXO Miss Emli

Kommentarer
Postat av: Tormodmaia

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2011-11-30 @ 10:57:49
URL: http://tormodmaia.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0