God Morgon

Vaknade av att mamma ringde mig halv 1, hehe, hade lätt sovit längre annars:P Men here I am. Bilder från ridningen i förrgår kommer förhoppningsvis senare idag. I går prommenerade jag Bebis i skogen bakom gården. Mysigt och jag kunde ju bara inte hålla mig så hoppade förståss upp och skrittade hem:) I repgrimma, barbacka. Hon var en ängel, gick faktiskt att styra med repgrimman, hon är underbar den hästen<3 I dag rider Ida som ska bli medryttis på Bejbsan, grymt bra! Lyxigt och bra att hon får träna med olika människor.

Linnes kompis Bella fyllde 18 igår, grattis, grattis. Och hon hade med sig sin kompis Frida oxå, nya kontakter är alltid kul!Bilder från i går:)













Jippie, nu ska jag fixa mig och sedan dra ner på stan för lunch med Linne och Stina:) We<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0