Gäsp

Borde ta och sova nu, men lyssnar på värsta partylåtarna som jag hittade från en lista på google. Så det är lite svårt att tagga ner nu. Vill dansa NU, och inte i mitt rum i mjukiskläder utan på kroooogen:P Nästa helg, då ska jag röjja!

I morgon blire inte lika kul som vanligt i skolan, för Linne pinne är sjukling:( Blä, får väll va själv på matten då oxå, tråk, tråk:(


Fick bli en random pic från arkivet:P

 Rider nog ett litet dressyrpass i morgon på en äng, ska jobba lite med galoppen. Hon behöver stärkas ordentligt där. Tömkör på tisdag om linne följer med, så kan vi ta en tur tillsammans:)

Nej, nu ska jag faktiskt ta och vika tvätten och sedan sleepa. Pluggar i morgonbitti, till frukosten, ska ta outfit pics då med, om jag kommer ihåg;P

Puss lovers, ha det good!

XOXO miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0