Ett tappert försök...

...att vara lite social här på bloggen. Måste ju ändå berätta hur jag har det och vad jag gjort dessa dagar.

I går red jag ju med Stina, vilket såklart var heltoppen, våra ridturer är de bästa, ibland skrattar vi så mycket att vi nästan tippar av pollarna. En rejstävling på en stubbåker var vad både vi och hästarna behövde, hellajbans:) Lite fotografering och skuttande (min häst) hann vi oxå med.

Min outfit i fredags:







Köpte ett råhett spetslinne oxå, som användes på Kalas, kände att jag behövde nått nytt:)


Min Baby och jag<3

...

Idag red Linne och jag en sväng på en volt. Jobbade på formen och galoppfattningar, blev ett snabbpass men hon var så duktig:) Och vet ni, det bästa, Linne ska bli medryttis på Ims:) Jippie, fatta vad happy jag är asså. Nu kan vi rida tillsammans och bara ha såååå kul:) Grymt good!


XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Linnea

Det är grymt, vi ska rida tsm jämt :D Och hitta på en maaaassa kul :D

2010-08-29 @ 11:23:14
URL: http://partyprincessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0