Boots

Eftersom Tanis kommer att få skor till hösten (peppar, peppar ta i trä, det är fortfarande sommar) och kommer att ha brodd i vinter så tänkte jag ta och skaffa boots. Hon har ett ordentligt steg och till och från så slår hon i bakhovarna i fram. Även eftersom hon då inte kommer att vara van vid broddar så kommer jag alltid att använda boots vid arbete. Får se om hon kanske får ha de i hagen oxå, hoppas hon slipper. Han själv knappt ridit med boots då ingen häst jag ridit haft behov av dem. Men det är helt klart en smart och billig försäkring i fall hon skulle trampa sig. Dessa är ju snygga, gillar de rosa och guldiga bäst:)






Hittade ett par superfina rosa Catago boots i neopren men bilden gick inte att ladda upp:(


Dessa ska inte störa hästen om de snurrar, men de är så "korta" eller vad man ska säga, låga? Skyddar de bra då?

Jag är inte haj på boots, är du så kanske du kan ge tips på vilka som egentligen är bäst, gummi, neopren, annat?

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0