Blä på allting

Jag är typ frisk nu, men har förståss smittat alla andra. Linne är sjukling så det blir diss på krogen tonight. Orka gå om linne är sjuk. Nepp, så funderar nu på vad jag ska hitta på, peppad att hitta på nått skojj, men har egentligen ändå inte råd med krogen när vi ska ut på onsdag igen:P Vädret är ju liksom helt superdåligt just nu, har ju varit grått och regn i typ fyra veckor snart, detta suger, vill ha sol och värme, ja och det NU!

Ska åka förbi Hööks och byta täcket och sedan ut och rida en sväng på hästen. Hoppas hon är snällare idag, hehe. Min Bejbibus<3

Nää, detta var ju inge kul. Knappt några som läser det ändå så varför ska jag orka skriva nått?!
Hej och hå, livet går på...

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag läser jäääämt! :D

2010-08-21 @ 11:56:12
URL: http://partyprincessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0