Bilder från igår









Vi hade helkul igår, som vanligt. Träffade mycket nytt folk, vilket alltid är kul:)

...

Denna vecka som kommer och nästa ska jag jobba. Jippie...not! Men, men man tjänar ju money och det är det som är huvudsaken. Malin jobbar denna vecka oxå så det är nice. Veckan efter ska jag jobba själv, uppsi, kommer det att gå? Äsch klart det gör, det är ju mig vi snackar om. Vilket i och försig inte säger så mycket bra eftersom jag av alla människor nog i vissa fall är den mest klantiga människan, hehe. Men jaja.
Mamma är borta denna vecka oxå så jag ska fixa käk varje dag, oj, oskillade människa tänker ni nu. Men ni som känner mig vet att jag är rätt kass på att laga mat, hehe. Så om ni inte har nått för er på kvällarna så får ni gärna komma över och käka middag:)

Nu ska jag göra kyckling med potatis. Önska mig lycka till!

Jag har Linneabstinens just nu, saknar dig typ hur mycket som helst. Kom hem NU!

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0