402

...så många inlägg har jag skrivit sedan i september. I börjar bloggade jag typ några gånger i veckan och nu på sista tiden har jag skrivit minst 3 gånger om dagen, ibland upp till 6-7 inlägg på en dag. Good work säger jag bara. Gillar skarpt att blogga, man får skriva av sig och man kan bara pladdra på om allt och inget. Fett skoj med andra ord.


Gammal bild, när jag hade mörkt hår, och så kort.


Och nu är det ljusare med slingor och lååångt:) Happy.

Käkade precis, ska ta bussen som går 20.15. Så åker till ponnyn på en gång och slänger på henne täcket, det kommer bli kallt och regn i natt. Hon får vila, jag kommer somna om jag ska ut och rida oxå. Gäspar hela tiden nu, hehe. Så hon får lite vila. I morgon ska jag rida med Stina och på lördag ska Linne rida Ims så hon får gå ordentligt de dagarna:)

Nehe, nu chillar jag ett tag till, men får gå lite tidigare till bussen eftetrsom det går så långsamt för mig just nu. Vill sova NU!

Puss på er:)

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0