Torsdag

Sitter i skolan och har precis gjort klart mitt reflektionesdokument. Innan gjorde jag engelska nationella som var såååå tåkigt. Vi har hållit på med CV:n och sånt dredan så det var tråkigt. Sedan gick det nog inte så himmla bra heller så. Men men, idag har jag så jäkla ont i ryggen. Träningsvärk som fasen från igår. Red Camris<3 på Akka och det gick  super, har aldrig gått så bramed honom trots att jag typ inte hadenågon riktig struktur på min ridning. Men han kämpade på ordentiligt och var gull som vanligt. Sedan red jag Rolf på Säva. Markarbetemed självständig ridning på andra sidan. Gick relativt bra, är nöjd. Han var duktig så. :)

Idag ska jag till pappa en snabbis och fixa kaninerna och sedan till stallet och tömköra älsk,får se om det går bra;) Hon var jättegull igår då jag stod inne med bara Bassie som sellis och ryktade, hon var så duttig<3

Ska skicka in grejjs nu,höres!

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0