En bilduppdatering

Japp orkar och hinner för sjutton inte skriva massa då jag MÅSTE skriva på mitt jäkla tal så det blir lite bilder i stället.

Bilder från igår:


Jag med mina "nya" Raybansbrillor (stavning?).Mammas gammla blev mina nya;)


Snygg outfitbild va?! Med en nersölad spegel, kanske ska se över sådant oxå när man haft fest;P


Anna och jag var labbpartners i går på lektionen, smile:)


Jesse och Lovisa var bästa gruppen;P


Linnea goes cutie.


Annas och min partydrink, jummi;P


Såhär skönt har man det bara på världens bästa skola. Och ni vet ju alla vilken det är, haha.


Äntligen fick vi dendär perfekta hoppbilden, så snyggt!


Linnea goes wild and crazy och klätrar i träd vid domkyrkan.


Julle med våra nya homies in the background, haha.


Ingen kommentar;)


Simpe är skillad med tricksen, cirkusen nästa.

Idag:

Godislunchrast vart det med snälla Jesses candy.


Jesses outfit today, hihi.


Glassigare brudar får man leta efter, Linnea och jag;)


En fin bild på Imse Pimsan<3


Tanan goes fullblod med massa ådror, sötis<3


Och så  en egobild på mig i hagen, hehe.

Nejmen absolut, dethär tog inte alls typ 100 timmar längre tid än att bara skriva lite. Men japp, såhär ser min vardag ut unjefär, avis?! Haha, nepp nu har Stina övertygat mig om att jag faktiskt bör plugga, så, bye, bye.

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: stino

hahahaha mitt face xD jag är inte vacker på bilden men ack så glad :D

2010-04-14 @ 22:44:03
Postat av: jessica

Jag och lovisa ägde ju stenhårt på att labba:P haha

2010-04-15 @ 00:33:37
URL: http://jessicahedengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0