Sköldpadda

Jahapp, nu är man hemma igen då, red Sköld. Han var kul men långt ifrån vad jag förväntade mig. Så grymt pigg. Han har inte varit det förut så jag blev lite chockad. Men det var kul, vi hade öppna och sluta och det gick väll sådär, han tycker det är väldigt jobbigt men han kämpade på.

Tomorrow blire stan med Hanna, Lisa, Sessan och förhoppningsvis Becky. Så blire fika nånstans och sedan lite stan för mig och bananen;). Köpa slingfärg då:)  Sedan sover hon över hos mig, hos pappa. Hoppas på lite roliga pics då.Hehe.

Jahapp nu ska jag kolla på "Riverside" på svtplay och sedan Idolauditionen som jag lyckades missa igår. Bjuder på denna underbara bild på oss, hahahahahah.
Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0