Happy

Tack för de fina kommentererna. Hihi, nu blev jag glad. Oki nu är jag klar med växtdelen av uppsatsen. jippie, bara en aslång djurdel kvar. Men men. Ska hem till Bec imorrn efter lilla Bärsta, kolla på bebiskatten. Åh måste ta med kameran nu ju. Gullit. Lyssnar än en gång på den braiga låten "Love is my drug". Gryyymt bra. Nej nu måste jag faktiskt gå och lägga mig så man orkar upp imorrn efeter långhelgen. Måste komma ihåg att kolla på Riverside imorrn. längtar till det<3 Aja natti natti.
Xo Xo Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du glad är jag glad, megahappy lixom :D fin bild, hoppas djurdelen går bra men det vet jag att den gör

2009-09-28 @ 18:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0