Clothes

Jahapp, nu har man varit runt på lite olika sidor men gud va dåliga de flesta är, de har ju inget på sidorna. Tråkigt tycker jag.


En jättefin blus på H&M, gillar skarpt.


Och en grymt snygg fuskpälsväst. gud så snyggt det är med päls men skulle aldrig våga ha det. Tråkigt för det är såå rätt.


Dessa skor är även dem från H&M. Snygga.


Och en snygg och billig jacka från ellos. Gillar den ganska bra tror jag.

Vad tycker DU om dessa plagg e dom snygga. Ge en kommentar och säg vad du tycker.

Nepp måste sova nu, sussa gott.
Imorrn kommer jag med förklaringen till mitt namn. Läs då.

Xo Xo Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Bec

Blusen från Hm va jättesnygg :), vill shoppa men måste ju spara sina pengar.

2009-09-27 @ 18:21:58
Postat av: Johanna

SKONA E SKIT SNYGGA :O i want

2009-10-01 @ 22:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0