Skit allting

Hatar skolan just nu,asså inte ni folket men asså allt arbete,suger. Jag är så sjukt jäkla mega missnöjd med mitt resultat på spelet, fick G. Asså för att de typ var opersonligt och typ tråkigt. Man bah, jahapp, kul, shysst, fan vad jag är dålig. Fick tillbaka tre andra arbetne idag oxå. VG, G+ och G+. Och Ida bah jo jag vat ju att du sattsar hårt i skolan. Jo men visst när man får så dåliga betyg. Jag suger på allt fan. Och igår på Akka red jag Camaro och det gick så jävla BRA. Supermegakul. Eva bara-Har du köpt en ny häst eller. Hon sa också att det gick jättebra. KUl, så grymt nöjd. Sedan på Säva red jag Legge. Säger bara jag kan inte rida den hästen, han är för svårriden för mig, jag suger. HATAR mig själv just nu. Typ ALLT jag gör suger, hela mig. Åhhh, blä. Längtar tills lördag när vi åker to Laxå,typ jag, Joar, pappa och Marita, nåra dar i stillhet. Precis vad jag behöver innan jobbet.


MEGA APA på dåligt humör nu. Skulle behöva en E+R+J helg tror jag. Med massa pepptalk. Typ. Hatar mig själv.

 

Xo Xo Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Anonym

ta med matteboken :P

2009-10-22 @ 20:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0