Ojsan hoppsan, tjolahejsan

Japp så känner jag mig just nu, haha, eller inte men ändå. Jahapp matteprovjävel idag då, skrev frågetecken på varje jäkla tal. Jag som verkligen kände innan att oj detta kommer nog att gå bra men nejdå. Inte ska man väll bli glad här heller, onödgt ju, så IG på mig.Blä blev apadepp efter och tänkte nästan gå hem men käkade lite godis och då blev det bättre;)

Sedan på stan med Bec en stund då, hatar henne, hehe, jäkla shoppaholic. Träffade Linea och Jesse på NeyYorker och de tyckte inte heller om Bec, konstigt asså;O, haha. Jahapp sedan hem med bussen och nu sitter man här då. Kollat bloggar och nu ska vi laga mat, Mova, jag och Emil förhoppningsvis. Marita åkte och hälsade på pappa.

Sedan blire Idol ikväll då, måste börja kolla varje fredag nu så man hänger med ordentligt. Tomorrow blire till Bec och kollar annonser och sånt. Kalla kuling.


En pic oxå:


På min fina jacka, den e mega mysig, varm och skön.


Blev en till på fina oss.<3<3<3

XO XO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0