Har tråkigt

Jahapp, sitter här och kollar bloggar, vad ovanligt tänker ni men ja, jag har liksom inget annat för mig så. Ingen är hemma, pappa har ju åkt på medical experiment, Marita är i stan, Mova är typ oxå i stan och Emil, jag vad fasen han är har jag ingen aning om. Det är ju kolsvart ute nu ju, tråkigt. Ahapp här kommer lite pics.


Vill ha något liknande, en stor mysig grå kofta.


Dålig bild men detta underbart snygga påslakansett måste jag ju bara köpa,
så grymt snyggt och det är sååå mig:)


Supermysig halsduk utan ändar från H&M, gammelrosa, min färg just nu, så fint.


En tjusig ring för typ 40 spänn, önskat mig en fin ring jättelänge såå, asså den är ju billig så det blir nog köp. :)


Jahapp, finfina grejjer där, vad ska man skriva nu då? Mmm... jag vet vi ska få en TV av Hanna och ha hos mamma. Japp intressesmurfarna hoppar högt. Men men jo imorrn blire Akka först då, hoppning med Rasmus, får se hur det går, hoppas jag får Karin. Sedan markarbete på Säva, hoppas på Karmen, det gick så stört bra förra veckan. Asså märks det att man har tråkigt eller. Nej nu ska jag kolla på Riverside och sedan typ käka nått och läsa. Höres tomorrow, ciao.

XO XO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Julle

Vilka fina grejor! Ringen blev dock favorit! :D

2009-10-06 @ 20:57:13
URL: http://jullett.se
Postat av: Lisa

Sånna där halsdukar är så sjukt snygga!!

Och självklart så ska födelsedagen firas lördag den 28 nevember ^^ Jag har koll som vanligt.

Puss <3

2009-10-07 @ 09:33:25
URL: http://arbiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0