En lång kort helg

Ojsan hoppsan vad mycket man har hunnit med denna helg. I fredags så stack vi, Bec och jag på stan en stund, köpte två mysiga tröjor, pics kommer nån dag. Sedan hem och käka och sedan till Julle. Snodde denna bild, fina vi är.


Sedan efter det roliga besöket i Julles mysiga lägenhet så tog vi bussen till stan. Där blev det bio, nötter, hallondricka och vindruvor som ur folks synpunkt var lite fööör  nyttigt, hahaha, Fame, grymt bra och Bec och jag dansade vidare till Hanna som stod och väntade på oss vid bussen.

Väl hemma blev det lite TV och mer vindruvor och sedan hopp i säng. Nästa dag igår alltså stack Hanna och Bec till stan och jag råstädade hela lägenheten. Sedan kom de hem och Sass och lisa kom med. Så blev lite stressad, tog emot Bec, Hanna och Sass i bara troser och BH, men det är ju liksom sååå mig, haha.
Vi drog sedasn till Lutis för dagens inköp av mat och snacks.
På vägen hem höll jag typ på att tuppa av, var helt slut, tror att en megaförkylning är på väg, usch, så efter lite vila i trappuppgången gick vi upp och började med pizzorna.

Min blev megis, skinka, champinjoner, feta, soltorkade tomater, ost och på toppen massa rocula (stavning). Mums. Sedan chips, glass, mängder med vatten och TV. När lisa gått hem för att knoppa, så blev det dans, i mängder. Röjde runt ordentligt, lyssnade på massa gammla skivor och sjöng för fulla muggar. Åhh vad kulit det var. Sedan sovis.
Morgonen var nice, mysig frukost och hem med folk, en skjorta genom fönstret, haha och dammråttor som tittade fram under soffan. Hahaha, lyckad helg med andra ord.  Så nu sitter man hos pappa och ska snart ut till kaninerna och städa. Men åhh vill bara krypa ner i soffan med min gosiga pälströja och gosa med en film. Gosishumör. Blir nog ett till inlägg tonight. Pussar.

Xo Xo Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0