Onsdag

Var på Akka idag och red Charlie. Vi hade dressyr och det gick bra. Han var duktig och snäll. SWedan hade vi lunch kort tid och vi fick vänta massa på mackorna. Blä. Sedan hade vi löshoppning med Promise, Sillan och Taminka, min grupp hade Promme och det gick bra. Sedan berättade jag om shettisar och sedan åkte man hem.

Har precis tagit in kaninerna nu och sitter nu här vid den förbannade dataj-veln. Blir så kokande arg på den, är så megaseg som det bara går och vill inte alls lyssna på mig. Skulle med glädje ställa mig på den och hoppa på den för glatta livet. Är SÅ arg. Grrrr.....

Men men, ville lägga upp en bild på Charlie men de har ingen på Akkas hemsida, dåligt tycker jag. Men jaja nu ska jag snart iväg till Säva och rida, är fett tagg.Kuling. Japp, det var min dag det. Juste Bec sover över till imorn, så vi åker med Linnea till Jesse sedan. Ska baka ikväll oxå, kladdkaka ofcourse. Vi kommer blir tjockisar imorrn. Hahaha.

XO XO Miss Emli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0