Massa stallet

Var i stallet tpday. Vi red ut i det underbara snögnistret, Lotta på Snoddas, Hanna på Dodley, Bec på Esak och jag på Kalle. Vi galopperade massa och det var sååå kul. Kalle som har haft vintervila två veckor är överlycklig nu. Han är en så härlig häst, gillar honom skarpt. Sedan fixade vi lite i stallet och sedan tog Bec och jag en tömkörningstur med Pressen och Tajpas. Så mysigt, hästarna tyckte om det med även fast Tajpen blev liiiite övertaggad ibland, hehe.
På lördag håller Lotta lektion för oss, kul. Och så blir det nog en tur igen med småponnysarna:)
Kom hem och kollade på en film, "The Women", efter en skön dusch. Ska väll äta snart och sedan typ lata mig med ännu en film, hej tjockis, hehe. Ha det bra, så hörs vi imorgon igen.
Zwierka och jag i sommras.Bec och Hanna i bakgrunden.


Xo Xo Miss Emli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0