Fredag

Nu ska jag hem och fixa mig för ikväll blir det feeeest! Nej, det blir det INTE! Fattar inte att jag inte blir frisk, sjukt irriterande! Dagen har spenderats mestadels i sängen med min chicklitbok Stockholm Rosé. Precis en bok i min smak, ett tjejgäng som shoppar massor, festar och ja, allt en riktig tjejbok ska innehålla helt enkelt.

Nu är jag på bussen hem till Erik. Var i stallet en liten stund och jobbade henne lite på banan igen. Ingen trav idag men  fram- och bakdelsvändningar, back och framåt och longering där hon ska hålla sitt ansvar. Såret på benet var läkt och gallorna var borta. Skönt! 

Erik och jag ska käka sushi nu, galet nice att slippa laga mat:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0