Nu ska jag bli fit!

Drog en repa på stanne efter jobbet och catchade lite nya prylar. Tänkte ta och börja jogga med Tanis. Jag har katastrofal kondition, verkligen jättedålig. Får nästan blodsmak i munnen när jag springer till bussen. Inte okej! Nu börjar jag ju cykla iofs, invigde nyfixade Kajsa idag, så då blir den ju bättre. Men ännu bättre kan den bli!

Tanis springer ju lite fortare än mig, vilket är lite besvärligt, för henne. Jag min lilla sopprot orkar typ springa 20 meter, sen är det vilopaus. Men får jag in snitsen och konditionen så kan vi ju faktiskt ge oss ut på riktiga joggingturen. Tror att hon skulle tycka om det riktigt mycket då hon ju gillar att springa.

Nu har jag skorna och brallorna, nu är det bara att ge sig ut, tagga!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0