Hur var det man gjorde nu igen?

Erik drog på fest medan jag stannade kvar i sängen. Har varit en riktig grinbrud hela kvällen så jag stannade hemma. 

Jag har alltså läst igenom min kära blogg sålänge, samt läst alla mina favoritbloggar, kollat Instagram och Facebook. Chips och Cola har samtidigt hoppat ner i magen utan ansträngning. 

Kom jag då på, mitt i min vilda läsning, att jag vill börja blogga igen. Ja, kanske det, möjligen och kanske var det så jag tänkte. I vanlig ordning kanske det blir några inlägg innan det läggs på is igen, men vad f-n, vi provar. Kommer jag på något kul så kan jag ju lika gärna blogga om det, right?!

Så nu börjar jag, första inlägget på ett bra tag. Hopp, hopp nu börjar jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0