Välkomna till mitt liv

 
 
Jag måste ses som världens snurrigaste människa. Kommer inte ihåg ett dyft, ständigt virrig och har alltid noll koll. Men har man en virvelvind som yr runt i huvudet hela tiden så har man. Stress kallas min vind och den gör sig påmind hela tiden. Speciellt när min kära blogg alltid kommer i klämm. Men, inte ska vi ändra på det som inte går att ändra, så vi kör på ändå.
 
Helgen har spenderats med mina radartjejer, Julle och Stina. Tänk att tre funkar så bra, precis för att det är vi:) Lördagen invigdes med häst. Ljompa gick på transporten och vi bar i väg till staden vi älskar, Muppsala. In i stadskogen och ut på trottoarer, glada människor och en daimglassig mule. Helt klart en toppen morgon med dem tuffaste i stan.
 
På eftermiddagen drog vi tre till El Stockholmo för middag med Jules släkt. God mat, trevligt folk och mycket skratt, tårarna sprutade och Blomiga Fjädern och hans bror underhöll oss till max!
 
Solvalla intogs av Stina och mig igår. Regn i mängder, Amanda med grabb, Duncan och australiensiskt uttal i engelska hanns med innan två trötta, blöta och leriga tjejor åkte hem för att mysa på varsitt håll med sina pojkar:)
 
I dag blev det ridnign efter en slitsam dag på jobbet. Alla fyra pollarna med ryttare tog sig till banan för markarbete. Tanis tycker det är så kul, även om hon var lite trött så kunde hon både bocka och galoppera på volt. Pluttponny! Duktiga hästar och ryttare var det!
 
Nu bilder och sedan soooooooooooooooooooooova!
 
Lånar btw Brollans dator, därför jag pallar skriva så mycket:P
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0