Jag blir överlycklig om folk:

* Går på rätt sida om vägen. Banvallen ligger utanför mig och jag går på den typ varje dag. Där möter jag folk, på cykel, med hundar, barnvagnar, springandes, alla muppar som är ute och skuttar. Men hur många går egentligen på vänster sida? Typ 2 av 100. Jag blir galet lycklig när någon går på rätt sida så att man slipper snida över hela vägen för att gå om någon "felgångare".
 
* Skjuter in stolarna efter sig. Hyffs ska det vara!
 
* Hälsar ordentligt när man köper något av dem i kassan. Trevlighet kommer man långt med:)
 
* Ger random folk beröm för något. Typ om någon har ett par riktigt glassiga skor och man går fram och säger det. Jag blir svinglad om någon kommenterar mina clothes liksom. Mer snack med randoms:)
 
 
 
Woopwoop!
 
 
Monkey face!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0