Jag är en vampyr, jag suger och spyr

Blev en uteritt med Världens Sexigaste Brud iaf. Hade westernprylarna på och busade runt. Finridning, nja, snarare virrhoppbus, typ:P

Fick skritta en bit på Ljompa sedan också, i nya sadeln. Den som Julle SKA köpa, sjukt skön var den. Plus piffig:)

Nu sitter jag själv på bussen hem, damen ville putsa sadel men jag vill duscha, så då åkte jag hem:P

Poppar Krubegård och tänker på sommaren, I miss it, jag erkänner. Vill ha sol, värme och massa blommor. Kirra snygga slappa outfits och bara njuta av sommaren. Sommar i mitt <3


Kommentarer
Postat av: malin

whaaat, sitter du och lyssnar på min sorts musik när jag inte ens är i sverige??

2013-02-05 @ 00:40:06
URL: http://estudios.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0