What a day

Hade en rätt skruttig dag. Var på lite halvdåligt humör idag. Blir förvånad när jag är det, är typ alltid glad och sprallig, så det var lite omväxling. Men när jag cyklade hem blev det värre. Vi slutade sent, tio minuter så missade första bussen. Sedan slutar framlampan fungera, det regnar som satan, växlarna krånglar, jag är hungrig, tåget kommer och jag är trött. Inte blev det bättre av att Malin och Brollan står i myskläder och bakar hemma, till julmusik. Buhuuuuu!
 
Men, drog till stallet och fixade till Tanis och Brimpa. Sedan ska Cathrine och jag till ridhuset, ridlektion på g, men då har Chess trampat på skon så att den är helt sne. Där kom hovslagaren i mig fram. Det var skitkul! Älskar att få mecka med hovarna. Drog av skon och broddade sedan min ponny. Sedan åkte jag hem.
 
Har duschat, hjälpt mamma med maten, tvättat och kollat lite TV. Nu väntar jag bara på att tvättmaskinen ska sluta snurra så att jag kan hänga upp kläderna. 
 
Taggar sängen!!!!! Berra and moi, what a couple!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0