Redan torsdag

Snacka om att jag har nada tid längre för bloggen, har fullt upp hela tiden, iofs precis som vanligt, men iaf:P Vaknade halv 11 idag, jag skulle INTE upp halv 11, jag skulle upp halv 8! var så däckad i går kväll att jag glömde sätta mobilen på laddning, vilket då förståss lede till att den inte ringde. Så vaknade i godan ro och såg hur ljust och härligt det var ute, lite väl ljust. Så sminkade mig och drog på mig kläder i räserfart och drog förbi skolan och hämtade min hemtenta.

Sedan gled jag till Julle i solen, underbart väder vare, hade klänning till och med, och de blommiga legginsen, lovely:) Hos Julle vare lunch minsann med tända ljus och mys, lyxigt! Blev kladdkaka också, jag gillart. Chillade där och drog sedan ner till stan och köpte strumpbyxor, det blir klänning igår på festeriet;) Sedan bokade jag in cykeln på fix på tisdag, får inte glömmat bara.

Hemma har jag storstädat, nu är här fräscht och snyggt vill jag lova, sjukt skönt! Nu chillar jag resten av kvällen, blir skönt:)

Btw så spikade jag upp lite spikar i garderoben som jag hängde alla halsband på, därför vare lite snickarvarning:P



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0