Hello you people

Har varit i stallet värsta länge idag. Drog ut vid 7 och kom hem först för typ en halvtimme sedan, det ni! Men chillade runt en massa, red i typ två timmar, gosade med hästarna i hagen jättelänge och putsade dagens utrustning. Så det tog ju tid liksom.

Nu har jag ätit, kan ju säga att jag var lite smått hungrig när jag kom hem, och ska nu ta och damsuga lägenheten. Sedan blir det duschen och fix och ner på stan. Ska shoppa lite småprylar och kanske ett par brallor. Dock tycker jag att det är så oliiiidligt tråkigt att gå på stan själv, så vi får se vad jag pallar med:P

Sedan ska jag till Linne och chillerilla och äta choklad, jag är så galet sugen på en fet marabou, så nu ska jag käkat!



Linne in action last year, tolkning efter Pressen:)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0