Måndag den 18 juni

I går åkte vi först en vända till Ulva Kvarn och gick runt i regnet och fikade. Mumsade i mig en fet chokladkaka, var mätt hur länge som helst efter den bamsingen. Sedan drog vi till Fullerö Handel och då, då var det jag och Marita som hittade grejer. Skulle lätt kunnat köpa upp hela stället, MASSOR med finfina grejer fanns det där vill jag lova. Fick med mig en tandborstsmugg iaf:)

I dag har jag ridit på långtur med Cathrine. Qinne besiktias på onsdag och åker kanske efter det, så vi får passa på. Suger att han är som han är, vill INTE få bort dem från stallet:(((((((

Lite bilder på katterna och kaninerna:


Miranda alias Schmutzli.






Tiger.


Lillen, alias Loppis.






Plutten, alias Pluttsson.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0