Jag är fortfarande i livet, tänka sig

Hej och hå, länge sedan jag satt vid en dator vill jag lova. Snodde pappas Mac en sväng nu. Jag är sjuk/allergisk, så går runt och är supertrött och snuvig som fasen. Men har varit hos pappa nu i en vecka typ och har det bra med farmor och farfar. Njuter av att vara ute på landet och bara slappna av. Till och med mina naglar mår toppen nu, vilket dem inte gjort dem senaste månaderna. Jag har det verkligen hur skönt som helst.
...
I dag ska vi ha en utflycktsdag då vi snart ska åka till Ulva Kvarn, som man inte behöver veta vad det är som Uppsalabo, Stina och jag kom fram till det:P ska bli mys iaf.
...
På tisdag åker dem hem igen så då drar jag till Tilde och myser runt med Stina och alla djuren, längtar efter att få se Semlans små valpar:)
...
Jag har även varit på Vårdcentralen, efter typ ett års "väntetid", Linne var med som support. Det känns bra, tog en massa blodprov och grejs och nu går jag på allergitabletter, är tydligen pollenallergiker, lovely!
...
Har glott en massa på fotboll också, blivit värsta sortens huligan som skriker som en tok, Linne och jag hoppade runt som fan i fredags:P Men KUL är det!
...
Har pysslat lite igår, gjorde tre pannband som jag bara längtar efter att få prova, men orkar inte rida idag heller så  blir kanske i morgon, fett fina är dem iaf!
...
Ska blogga massa bilder och skrutt när jag pallar, nu ska jag fixa mig.
...
Ha det bra mina små skruttungar<3
...

...
...
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0