Ankrejs

Sitter nere vid ån och käkar frukost. Kollar på andrejs och skrattar så jag gråter till P3. Ganska bra morgon med andra ord. Efter el worko ska jag en snabbis till stallet.

Blev en långis till stallet i går. Red ut barbacka med Cath. Vi skulle galoppera och Tanis sänkte huvudet för att bocka, jag skrek och hon saktade snällt av på en gång. Haha, lydig ponny:P Har faktiskt aldrig ramlat av Tanis, bara gått omkull en gång, så jag vill inte drutta av.

När vi gick hem, hoppade av sista biten så fick jag plötsligt en snöboll på mig. Sedan drog världens snöbollskrig igång med häst i ena handen och snöbollar i den andra. Cath vann dock, jag sög på att träffa:P

Nu, hard work work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0