Tja mina små reker

Reker, räkor fast på stockholmska, okej?! Hahahh:P

Iaf så har man haft en najs dag. Som alla andra dagar typ. Fast med massa ont i ryggen idag, mindre fun kanske. Kontorsjobba alltså, hahah:P Men i morgon är det fredag för sjutton, häääärligt! Det betyder macka på morgonen, och mumsigt fika på eftermiddan, på jobbet alltså då då.

Herre gud vad jag är skum, stod i duschen och sjön på först "...

Nu glömde jag bort det helt, men det var först nån låt och sedan nån dansk och sedan en till, Natterau. Jesus alltså, flummmmmmmmisch(A)

Men jag är en kalkon och ni är mina små reker, okej. Natti skruttisar:P


Massa gammal bild. Från typ ettan, hahahah:P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0