Okey, I will tell you the story

I lördags då alltså. Julle kom till moi vid 6 typ, jag stod i duschen såklart. Men vi kirrade käk, potatis i ugn, kyckling (som verkligen inte ville bli stekt, vi fick äta i omgångar) och kantarellsås.  Heeelt okej med andra ord, även fast Julle fuckar allt och har på ketchup, haha:P

Sedan drar vi igång. Fixar drinkar, tar en till, och en till, shottar som fan. Dansar gärnet i mitt rum, men bästa låten, I´m sexy and I know it. Sedan, på något jäkla mirakulöst sätt, CYKLAR vi ner på stan på Vera, vilket betyder att jag sitter på sadeln och Julle står upp och trampar. Att vi kom till stan är fan galet! Sedan drog vi till Terrassen och chillade där, med...en P2, ofc;P

Träffar Bells på stan och börjar vingla till BJ, stannar i en gränd och shottar upp resterande ur våra vodkaflarror. Sedan dansar vi hela natten på högtalarna, its our place;) Sedan drar jag till Terrassen igen...

Iaf, vilken jävla kväll, sjukt vad kul man kan ha med lite (!) sprit i kroppen(A)

I morgon ska jag kirra pics, har inte vågat kolla igenom bilderna än, I guess att jag inte kommer komma ihåg hälften, uppsi(A)


Här vare nyktert!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0