Klockan är halv 10

Tjulululuuuuu, har nu varit i stallet och ridit ut i mörkret (!) med Cathrine. Vi snackade som vanligt om allt mellan himmel och jord, najs, najs:P Desutom var Tanis väldigt gölli idag. Puss på ponnyn<3

Nu är jag iaf hemma och har duschat plus käkat middag. Så nu blir det väll datorn en stund och sedan sleepa. Upp early i morn för jag har utsläppet. Sedan ska jag till Britta och städa, sedan tillbaka till stallet och rida och sedan hem och städa, SEN ska jag plugga. Pust, blev helt virrig av att bara skriva det.

Nejni, nu ska jag komma på nått sköj att blogga om tror jag bestämt, får se vad jag kommer på. Btw så gååååår det ju inte att ladda upp bilder rån H&M längre:O Hajja ledsen jag blev i går när jag sammlat på mig en massa bilder och så bara fuuuuunkar det inte, ledsentjej alltså:(




Någon av de första bilderna som jag tog på min älskling<3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0