Fade in to darkneeeeeeeeess

Idag städade jag värsta nogrannt i hela lägenheten. Så nu är här rent och snyggt kan jag lova! Sedan hämtade pappa mig (han var i stan, jag är inte bortskämd) och jag körde från Ica Väst till stallet. Gick väll rätt bra. Lämnade lite prylar och så skulle vi åka till pappa. MEN, det bilen stod i en grop, så jag fick inte bort den därifrån. Försökte minst 6-7 ggr utan resultat. Så pappa fick köra upp så bytte vi sedan:P

Jag chillade med en skål musli och film i soffan. Det är typ det skönaste som finns. Bara få slappna av och bara ha det så bra! Bled Änglar & Demoner som jag faktiskt inte sett än. Naaaaaajs varen iaf:D Fixade till kaninerna och körde sedan i möööööörkret till stallet, så fick greja lite med helljus och sånt, hej jag är skillad(A)

Nu är jag hemma sedan ett bra tag, fick skjuts hem med Emma. Så ska glo lite TV tro jag och sedan sova.

Morgodagens planer är att först plugga, ska läsa massa och ja, läsa massa. Sedan stallet vid 4 och efter det till Linne för fixelitrixkväll. Greja massa med bokningar och skit. Blir goooooooodie:D

Nej ni, nu blire chillerill. Vrf har jag inte typ vindruvor hemma, hajja smaskismarrigt det vore, det ska va gött och leva, annars kan det kvitta, fiiiint och leva, annars kan det kvitta....

Suck vad jag är dryg, hajar inte hur jag pallar hela tiden:P




Hej, jag gillar alkohol(A)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0