Write a book

Jag ska börja skriva en bok. Jag har ju WordPad som Linne så fint förklarade, så jag ska börja skriva lite när jag har tid och lust. Jag vill ju typ bli författare, så ska örja fila lite. Dock vet jag inte än vad jag ska skriva, en hästbok, eller en "vanlig" bok. Men cvad ska jag då skriva om? Jag har bara skrivit hästgrejer förut, så fortsätter nog på det spåret.

Jag älskar att läsa, och att skriva, så why not liksom. Linne skriver just nu en hästbok, så då blev jag oxå värsta peppad. Så, ja, så får det bli :D












Kommentarer
Postat av: linnea

AWESOME :D Vi kommer bli sveriges bästa författare på NOLLTID :D

2011-11-16 @ 13:27:55
URL: http://uppsalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0