Beslutsångest

Hallååååååå, vad ska jag göra???????????? I går snackade jag med Bells och hon vill att jag drar till White med henne i kväll. KLART jag vill, är partytaggad till TUSEN, som alltid iofs:P Men var lite halvkrasslig i går och i morse mådde jag inge bra alls, men nu känns det bättre, ooooooch jag ska ju bara slappa tills jag ska till stallet, så kanske repar mig, för vill dra ut!!!!!!

Idag har jag hunnit med att äta frukost, käka upp det sista godiset(A), målat klart köksluckorna, städat köket och just nu ligger jag nerkrupen i sängen och kollar på Seven Heaven, btw är det programmet så cute, visst?! Och äter upp resten av pajen Linne och jag kirrade i går. Tjockisbarn.se(A)

Aja, vi höres senare, hare gooood!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0