BILDER

Pallar knappt skriva nått men detta är veckan i bilder, love it<3


Snoddas, min lille ponke<3





Linne på Esse, och hon är inte för lång, bilden är bara tagen uppifrån:P


Jag och älsklingen:)


Busungen är ute och springer:)



Spring Pressen, spring!


Men jag vill till mamma.


Hallå, har du nått godis då?


Jo men visst Linne, jättehett!



Utställningsshettisen är på g.




Min bejbi<3


Älskar ljuset!


Nisse.


Blev GALET nöjd med denna! Finaste älsk<3




En glad liten nisse was in town:P






Lille hunden var ute på promenad:P




Linne och Imse vimse spindel.


Skruttan fick gå lös sista biten hem.


Mitt favoritgäng<3


Tanis man med massa glittergel i, fetttttttt snyggt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0